Zarząd Budynków Komunalnych w Nowogardzie przypomina wszystkim właścicielom nieruchomości niezamieszkałych oraz mieszanych o obowiązku złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Zgodnie uchwałą Rady Miejskiej w Nowogardzie Nr XIX/160/12 z dnia 26 września 2012 r. gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi od dnia 1 lipca 2014 r. objęte zostały także nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne. Termin składania deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i mieszanych upłynął 15 czerwca 2014 r. (Uchwała Rady Miejskiej w Nowogardzie Nr XXXV/340/14 z dnia 14 marca 2014 r.), w związku z czym przypominamy właścicielom tych nieruchomości, którzy do chwili obecnej nie złożyli stosownej deklaracji, o obowiązku jej złożenia.
Deklaracje należy składać w Zarządzie Budynków Komunalnych ul. 700 Lecia 14, 72 – 200 Nowogard
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 91 578 53 60, 91 578 53 55.
Uwaga. W ramach gminnego systemu będą odbierane tylko i wyłącznie odpady komunalne. Odpadów z produkcji i innych tego typu odpadów należy pozbywać się na dotychczasowych zasadach.
p.o. Kierownika ZBK
Grażyna Grosicka